קווי לילה

האתגר
המותג 'קווי לילה' של משרד התחבורה פונה לבני נוער ולצעירים, ומטרתו היא לעודד אותם לחזור מהבילוי הלילי בתחבורה הציבורית. האתגר היה ליצור מערך של נכסים דיגיטליים 'חכמים' - כאלו שידעו לפנות לקהלי היעד בשפה שלהם ויצליחו להעביר את המסר ולחולל את השינוי התפיסתי.

מה עשינו
בנינו אתר אינפורמטיבי, עשיר במידע וידידותי לשימוש, המושתת על טכנולוגיית Dot.Net4. האתר מציג מידע קבוע על קווי האוטובוסים, המסלולים ולוחות הזמנים, כמו גם מידע בזמן אמת – אירועים מיוחדים, עדכונים שוטפים וכיו"ב.
בנוסף שדרגנו את דף הפייסבוק של המותג וגיבשנו תכנית קריאייטיבית לחיזוק הקשר עם הגולשים. בין השאר אנו מקפידים לפתח ולהעלות מעת לעת אפליקציות חווייתיות (דוגמת 'אבודים בחניון', 'מחפשים את הינשוף' ועוד), לקיים תחרויות ומשחקים ולשלב פעילויות און-ליין ואוף-ליין.

התוצאה
לדף הפייסבוק של קווי לילה יש למעלה מ-100 אלף חברים. הדף משמש הן כערוץ מידע להעברת מסרים חשובים והודעות תקופתיות והן כערוץ תקשורת פעיל שבאמצעותו הגולשים מקבלים מענה לשאלות ולבירורים.
כל שינוי בקווים או בלוחות הזמנים מתעדכן באתר האינטרנט. באתר יש כמות גדולה של מבקרים - בעיקר בחגים, בסופי שבוע ובחופשת הקיץ.
המותג 'קווי לילה' נכנס יותר ויותר לתודעה של בני הנוער והצעירים, ולאורך השנים קיימת עלייה במספר המשתמשים בשירות.

 

מה עשינו

פייסבוק אתר אינטרנט שירותי ניהול עיצוב

טכנולוגיה

Info Builder

לינק לאתר

http://www.kav-layla.co.il

יכול לעניין אותך

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
ארגון המהנדסים
מכללת כנרת
אדי
המכללה האקדמית נתניה
המרכז האקדמי רופין

content_laila.jpg