שופרסל

האתגר
שופרסל היא הרשת הקמעונאית המובילה כיום בישראל, וככזו היא פועלת לשפר את חוויית השירות והקנייה הן בסניפים והן בערוצים המקוונים. במסגרת זאת נבחרה תבונה לאפיין מחדש את אתר האינטרנט של החברה ולהפוך אותו לנוח, ידידותי, ובעיקר שימושי יותר לצרכנים.  

מה עשינו
מכיוון שמדובר ברשת הפונה לקהלי יעד רבים ומשרתת את כל סוגי הצרכנים, הושקעו זמן ומחשבה בתכנון ובתהליך אפיון וגיבוש ארכיטקטורת המידע. האתר פותח בפלטפורמת UMBRACO, נבנה בצורה רספונסיבית ובהתאם לכללי הנגישות, והוטמעו בו רכיבים ההופכים את השימוש בו לנוח ולאינטואיטיבי יותר. 

התוצאה
מיום עלייתו לאוויר מורגשת עלייה מתמדת במספר הגולשים הנכנסים לאתר ועורכים בו את קניותיהם. האתר כולל מידע אינפורמטיבי על הרשת, לרבות על משרות פנויות, ומאפשר לגולשים לאתר את הסניף הקרוב אליהם, לבנות סל קניות אישי, להצטרף למועדון לקוחות ועוד. כמו כן,
באתר יש אזור אישי לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס אשראי של שופרסל, ובו ניתן למצוא מבצעים מותאמים אישית, התפלגות קניות ועוד.

טכנולוגיה

Umbraco .net

לינק לאתר

https://www.shufersal.co.il

יכול לעניין אותך

מגדלי אלון
לשכת המסחר
קווי לילה
המכון הישראלי לדמוקרטיה
בנק לאומי
חילן