שופרסל נדל"ן

האתגר
שופרסל נדל"ן היא חברה בת של שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל. פעילותה העסקית של החברה מתמקדת בנדל"ן מניב, והיא מחזיקה ומנהלת נכסי נדל"ן המשתרעים על פני למעלה מ-190 אלף מ"ר.

מטרת הפרויקט הייתה לבנות 'חלון ראווה וירטואלי' – כזה המציג מצד אחד את החברה, את השירותים שהיא מציעה ואת תחומי ההתמחות שלה, ומצד שני את פרוטפוליו הנכסים שלה, את תמונת המצב של כל נכס ואת מאפייניו הייחודיים.

מה עשינו
לאחר עבודת מחקר מעמיקה על שוק הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל בנינו אתר חדש, ידידותי לשימוש, ולא פחות חשוב – מושקע מאוד מבחינה חזותית. האתר, אשר נבנה בטכנולוגיית Umbraco, פותח ועוצב כאתר רספונסיבי, וניתן לצפות בו מכל סוגי המסכים.
לצד הבחירה בפלטפורמה בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות, מחשבה רבה הוקדשה לפן החזותי של האתר. האתר משלב בתוכו תמונות, הדמיות וסרטונים, והוא מעניק לגולשים תחושה של צפייה ממשית בנכסים.

התוצאה
מיום עלייתו לאוויר זוכה האתר לכניסות וצפיות רבות. לקוחות החברה, כמו גם שוכרים פוטנציאליים, מעידים על נוחות הגלישה בו – וכן על חלוקה נכונה של סוגי הנכסים, המקלה עליהם את ההתמקדות בנכסים הרלוונטיים להם.

התיאור המצורף לכל נכס ונכס, הפירוט המלא של מאפייניו ויתרונותיו, סקירת הסביבה הקרובה שלו, התמונות המרהיבות ועוד – כל אלו מסייעים לגולשים למצוא את מבוקשם בקלות והופכים את האתר לכלי שימושי ויעיל עבור הלקוחות.

טכנולוגיה

Umbraco .net

יכול לעניין אותך

מגזין שופרסל
קבוצת ח.י.
לשכת המסחר
מגדלי אלון
שופרסל
חילן