מיקרוסופט

האתגר
בשנת 2010 השיקה חברת מיקרוסופט מגוון מוצרים חדשים ומתקדמים, והוחלט כי הדרך היעילה ביותר להציגם היא לקיים כנס וירטואלי המדמה כנס אמיתי. המטרה הייתה להגיע לכמות גדולה של ארגונים ושל משווקים, לחשוף אותם לחידושים השונים – ולספק להם חוויה של יוקרה ושל חדשנות.

מה עשינו
הקמנו אתר כנס - מתחם וירטואלי המושתת על טכנולוגיית Silverlight. הדגש היה על יצירת 'חוויית משתתף' ומתן תחושה של ביקור בכנס של ממש.
ההיערכות לכנס הייתה מקיפה וכללה את כל הפעולות המאפיינות כנס אמיתי, כגון:

  • עשרות רבות של הרצאות הוקלטו מראש
  • הוקמו ביתנים של נותני חסויות
  • כל מוצר זכה למתחם ייעודי

בנוסף, באתר הכנס הוטמעו יכולות ליצירת אינטראקציה בזמן אמת, מה שחיזק את התחושה של כנס לכל דבר ושל מפגש עם עמיתים וספקים.

התוצאה
הכנס נמשך מספר שבועות, והשתתפו בו עשרות אלפי מנהלים ובעלי תפקידים מחברות מובילות במשק. במהלך הכנס צפו המשתתפים בהרצאות (אשר חלקן הוקלטו מראש וחלקן הועברו און-ליין), 'סיירו' בביתנים של נותני החסויות ויצרו קשר עם משתתפים נוספים.
כמו כן כלל הכנס מתחם 'הייד פארק', ובו יכלו המשתתפים לשוחח ביניהם או לפנות למומחי מיקרוסופט, לנהל עמם שיחות צ'ט ולהתייעץ עמם לגבי המוצרים.

 

מה עשינו

אתר אינטרנט

טכנולוגיה

SP2010

יכול לעניין אותך

SQLink
סלקום
שופרסל
עיריית ירושלים
החברה למשק וכלכלה
עיריית תל אביב

content_micro