מגזין שופרסל

האתגר
שופרסל היא הרשת הקמעונאית המובילה כיום בישראל, וככזו היא פועלת לשפר את חוויית השירות והקנייה הן בסניפים והן בערוצים המקוונים. במסגרת זאת נבחרה תבונה לבנות עבורה אתר מגזין קולינרי, חדשני וראשון מסוגו, אשר יכיל מאגר עצום של מתכונים וישרת הן את לקוחות הרשת והן גולשים אקראיים. 

מה עשינו
פיתחנו אתר חדש ומתקדם, הכולל בתוכו מנועי חיפוש מהירים ומתוחכמים. מערכת החיפוש המורפולוגית, המבוססת על Lucene ה-JAVA-ית, מאפשרת לא רק חיפוש טקסט חופשי - כי אם גם תיקון שגיאות כתיב של הגולשים והצגת תוצאות ותגיות הקשורות לחיפוש המבוקש. בנוסף, פיתוח האתר כלל סיווג וקישור מאפיינים בין התכנים, תוך שילוב חכם בין ספריית הקליינט Angular JS לבין צורכי ה-SEO - וזאת על מנת ליצור לגולשים חוויית גלישה מהנה, מהירה ואינטואיטיבית.

התוצאה
תוך זמן קצר לאחר עלייתו לאוויר הפך אתר המגזין הקולינרי לפורטל מתכונים מוביל ולביתם של חובבי בישול בכל הרמות. התכנים באתר מתעדכנים באופן שוטף - הן מבחינת התוכן והן מבחינה טכנולוגית - והודות לכך מעידים גולשים רבים על מעבר 'חלק' ומהיר בין הקטגוריות ועל קבלת תוכן עדכני ללא השהיות.

טכנולוגיה

Umbraco .net

יכול לעניין אותך

מגדלי אלון
לשכת המסחר
קווי לילה
המכון הישראלי לדמוקרטיה
חילן
שופרסל