עז דיגיטלית: הסתיים פרויקט אתר ההגרלות של Yellow

חטיבת הניו-מדיה של חברת תבונה לקחה חלק בפרויקט קיצי ומדליק במיוחד: אתר ההגרלות של חברת Yellow, רשת חנויות הנוחות הפועלות בתחנות הדלק של פז.

אתר ההגרלות פעל במהלך חופשת הקיץ והציע לציבור הרחב לקנות באחת מחנויות הרשת ולהשתתף בהגרלה יומית של טלפון נייד מסוג LG G4. בניית האתר ועיצובו הופקדו בידי מומחי חטיבת הניו-מדיה של החברה, ולמעשה במהלך כל תקופת התחרות הם וידאו כי האתר יפעל ללא הפסקה וללא תקלות.

האתר, שהיה פשוט וידידותי מאוד למשתמשים, התאפיין במערכת ממשק אחורי מאוד מתקדמת, שאפשרה הן למנהלי האתר והן למארגני ההגרלה לצפות בזמן אמת בתוצאות ההגרלה ובמספר הנרשמים. בנוסף, כדי לאפשר לגולשים להיכנס לאתר בזמן אמת, קרי בזמן ביקורם בחנות, הוא פותח ועוצב כאתר רספונסיבי המתאים גם לטלפונים ניידים.

ההגרלה הסתיימה ב-7 בספטמבר, אך ללא ספק: לא רק הזוכים היומיים ולא רק נציגי Yellow נהנו מהתוצאה – גם אצלנו הייתה התרגשות רבה, וכמובן גאווה להיות חלק מהכיף.

לקבלת כל העידכונים למייל השאירו פרטים

כל הפרטים ישמרו במערכת