נוסעים דוך ויורדים עם חיוך - אתר חדש לשירות קו רציף

בית היוצר הלוהט של חטיבת הניו-מדיה שלנו לא מפסיק לעבוד - בשבוע שעבר עלה לאוויר אתר חדש, נוח לגלישה, צעיר ברוחו ועם זאת חשוב מאוד בתרומתו לציבור הנוסעים בישראל: האתר החדש של שירות 'קו רציף'.


'קו רציף' הוא פרויקט חדש יחסית, פרי שיתוף פעולה בין משרד התחבורה לרכבת ישראל, המשלב בין שירותי האוטובוסים לשירותי הרכבת – ולמעשה מסנכרן את זמני הנסיעות שלהם ומאפשר לעשרות אלפי נוסעים להגיע למקום עבודתם ובחזרה באמצעות תחבורה ציבורית ובצורה רציפה ומהירה.
האתר החדש נבנה בטכנולוגיית UMBRACO, והוא מאפשר לציבור הנוסעים להכיר את השירות החדש, לצפות בלוחות הזמנים של הקווים השונים ולקבל מידע שימושי נוסף. האתר הוא רספונסיבי ומותאם למובייל – מתוך הבנה כי רוב הנוסעים לא תמיד צמודים למחשב. הוא מעוצב בצורה נוחה וידידותית, והודות לכך ניתן למצוא את כל המידע הנחוץ במהירות ובקלות.


הבחירה בתבונה לבניית האתר הייתה צעד טבעי, בעיקר לאור הניסיון שלנו בעבודה עם ועבור משרד התחבורה. חברת תבונה בנתה את אתרי האינטרנט של שירות קווי לילה, של הקו המקדים ושל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, והיא מהווה מרכיב חשוב בניהול הדיגיטל של המשרד.


מוריה יולזרי, מנהלת הפרויקט, אמרה: "במהלך בניית האתר של שירות קו רציף חשבנו על הנוסעים העושים שימוש בתחבורה הציבורית – מה הם צריכים, מה יסייע להם - ובנינו אתר שיהיה כמה שיותר נוח לחיפוש ולהתמצאות. העיצוב של האתר תואם לחלוטין את השפה הגרפית של הפרויקט, מה שיעזור במיתוג העתידי של השירות גם בערוצים נוספים".


האתר אינו הפרויקט המשותף הראשון של תבונה ושל שירות קו רציף: חברת תבונה מנהלת מאז יוני 2014 את דף הפייסבוק של קו רציף ועושה בו שימוש להעברת מסרים, לחשיפת השירות לגולשים חדשים, למתן מענה לפניות הנוסעים ולעדכון לגבי הקווים החדשים והמשופרים של הפרויקט. עכשיו, עם האתר החדש, אין ספק כי רמת השירות לציבור הנוסעים עולה מדרגה נוספת.


לאתר קו רציף

 

לקבלת כל העידכונים למייל השאירו פרטים

כל הפרטים ישמרו במערכת