קידום אתרים (SEO)

להיות ראשון

אתר? יש. תוכן איכותי? יש. גולשים? תלוי בכם.

הארגון שלכם יכול להיות מוכר, מוביל וגדול - אך אם הוא לא מופיע במנועי החיפוש, אף אחד לא יגיע אליו, ומספר הגולשים יישאר מצומצם.

כדי להצליח צריך להוביל גם ברשת. וכדי להוביל ברשת צריך להשקיע. להיות בולט. להיות ראשון במנועי החיפוש. זה לא פשוט – אבל באמצעות קידום אורגני אנחנו הופכים את זה לאפשרי. 

שירותים

לפני הכל - קידום אורגני

מומחי ה-SEO שלנו קמים בבוקר בשביל דבר אחד בלבד: להקפיץ את האתר שלכם למעלה, לראש הרשימה. המומחיות החשובה הזו כוללת מאגר רחב של כלים וטכניקות שאושרו על ידי גוגל והוכחו כיעילות, והתוצאה של התהליך היא נוכחות אינטרנטית גבוהה.

אנו מבצעים קידום אורגני על מגוון רחב של אתרים, בכל הגדלים ומכל הסוגים. רכשנו ניסיון עצום בתחום קידום אתרים - והצלחנו לפלס ללקוחותינו את הדרך לעמוד הראשון גם כשהתחרות הייתה צמודה. הוכחנו ללקוחותינו שהשקעה בקידום האתר שלהם היא השקעה נבונה ומשתלמת כלכלית, וללא ספק – גרמנו להם לנצח ולהוביל בזירה האינטרנטית.

תהליך הקידום אתרים המוצע על ידינו הוא מתמשך ודינמי, והוא כולל בין השאר:

  • מחקר מקדים של מילות המפתח, של קהלי היעד ושל המתחרים
  • כתיבה ושיפור של קוד האתר
  • אופטימיזציה של הטקסטים והתאמתם למנועי החיפוש
  • הטמעת גוגל אנליטיקס וכלי ניתוח נוספים
  • ניתוח נתונים והפקת דוחות שוטפים

התהליך נעשה בשקיפות מלאה, ואתם יכולים לבחון לכל אורך הדרך את ההתקדמות, את השיפור ביחס ההמרה בעקבות קידום אורגני ואת כמות הגולשים המבקרים באתר.


אתם שם כדי להישאר!

בעולם ה-SEO שם המשחק הוא התמדה. ההגעה לפסגה היא רק השלב הראשון - האתגר הגדול הוא להישאר שם, לתקוע שם יתד.

אנחנו היתד שלכם. כדי שתישארו ראש לאריות, צוות ה-SEO שלנו יילחם עבורכם כמו אריות. אנחנו לא מפסיקים לפעול, לא מפסיקים ללמוד ולא מפסיקים ליזום – כי בסופו של יום, בכך נעוץ ההבדל בין טוב למצוין.


קהל היעד שלכם נמצא באינטרנט. בואו גם אתם להיות שם – צרו עמנו קשר