• slidebg1
    בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרים באינטרנט

בשורה התחתונה - הולך להיות לכם אתר מנצח


גם בעולם האינטרנט החזק שורד. אתר איכותי, מרשים, מתקדם וידידותי ימשוך אליו הרבה גולשים ויגרום להם להישאר בתוכו - וכל מה שפחות מכך פשוט יחמיץ את מטרתו. 

מסיבה זו אנו מכוונים תמיד למקום הראשון. המטרה שלנו בפיתוח אתרים היא שתנצחו בתחרות על לבם של הגולשים, ולשם כך אנו הופכים את האתר הבא שלכם לכרטיס ביקור שתוכלו להתגאות בו.

 

טכנולוגיות פיתוח אתרים באינטרנט

 

btn_2.pngbtn_1.pngbtn_4.pngbtn_3.png

שירותים

שלבי העבודה שלנו

הקפה זורם מהמכונה, החיוכים מתרחבים, קצת סמול טוק – וניגשים לעבודה.

בשלב הזה נפגשים אתכם מנהלי הפרויקט ולומדים את הארגון שלכם לעומק: מה מטרת האתר, מהם היעדים העסקיים שלכם, על מה אתם מפנטזים, לאילו קהלי יעד אתם רוצים להגיע ומה תיחשב בעיניכם הצלחה.


בשלב זה אנו גם מקיימים סדרת ראיונות, אוספים מידע מבעלי התפקידים הרלוונטיים בארגון - ויחד אתכם בונים תכנית עבודה המכילה את אבני הדרך ואת לוחות הזמנים לביצוע.


יוצאים לדרך - ואפשר להמשיך לשלב הבא.

מוציאים את התותחים החוצה. מומחי ה-UI וה-UX שלנו נקראים לדגל, ולמעשה חוקרים את עולם התוכן שלכם כדי להבין מי הולך להשתמש במוצר שלכם – אתר האינטרנט שבדרך.

ולמה זה כל כך חשוב? כי רק כשמכירים את האנשים הצפויים להיחשף אליכם, מבינים מה הצרכים שלהם וממפים את הרגלי הגלישה שלהם – רק אז ניתן 'להיכנס לנעליים שלהם' ולהפוך את השיטוט באתר לחוויה מהנה וחיובית.

בדרך ליצירת החוויה הזו חוקרים מומחי ה-UI וה-UX שלנו תחומי עניין דומים בארץ ובעולם, עורכים סקרים, בוחנים את הרגלי הגלישה בכלים טכנולוגיים מתקדמים ומגבשים מתווה לאפיון האתר.

כל מילה. כל מסך. כל כפתור. הכול חייב להיות מדויק, ולכל החלטה בבניית אתרים יש משמעות מרחיקת לכת. הרבה כוסות קפה שחור עוברות לנו בין הידיים עד שמתקבל מסמך האפיון הסופי - אך כשהוא מגיע, אנחנו יודעים שזו התוצאה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

כדי לקלוע תמיד למטרה ליקטנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר – והניסיון בשטח מראה שכשרמת האפיון גבוהה במיוחד, החיבור בין הגולש לאתר מביא לתוצאות הרצויות (על
הזכייה ב-Webi2013 כבר סיפרנו לכם?).

כשתהליך האפיון מסתיים וכל הפרטים הקטנים באו לידי ביטוי, אפשר להעביר הילוך ולעבור לשלבי הביצוע – ובראשם העיצוב. 

אנחנו רוצים שהלקוחות שלכם יעופו עליכם. יתחברו אליכם. יבינו - גם ללא מילים - מה אתם אומרים להם. אנחנו רוצים שהמילה הראשונה שתעלה להם לראש תהיה "וואו".

נבחרת העיצוב שלנו קובעת שפה עיצובית בהתאם למסרים הרצויים ולקהלי היעד, מעניקה לאתר אופי והופכת אותו למוצר מרשים ונעים לצפייה.

כחלק מהתהליך אנשי הסטודיו לעיצוב מציגים לכם סקיצות מלאות של האתר (דף הבית ודפים פנימיים), ויחד אתכם משפרים ומלטשים אותן עד לרמת גימור מושלמת לשביעות רצונכם המלאה ולאישורכם להמשיך הלאה.

האתר קם לתחייה. אנשי הצללים שלנו - צוותי הפיתוח המבריקים - כותבים את הקודים והופכים מסמכים וסקיצות לאתר חי ונושם. פיצ'רים מיוחדים, תבניות מורכבות, ממשקים לפלטפורמות אחרות או התאמה למובייל – לאנשי הפיתוח אתרים שלנו תפקיד מרכזי בתהליך בניית האתר, ומסתבר שאין דבר העומד בפניהם.


אנו מתמחים ב-Umbraco ובשפות נוספות של קוד פתוח. המשמעות היא שהשליטה על האתר נשארת שלכם - ואתם נהנים מיכולות טכנולוגיות מתקדמות ויכולים לדעת שהשגתם תמורה מרבית לכספכם.

אבל לפני שהאתר עולה, יש עוד שלב אחד אחרון.

כאן נכנס לפעולה החוש השישי של אנשי ה-QA שלנו. צוות הבודקים שלנו – בפיקוחו של מנהל הפרויקט – בודק את האתר על כל רכיביו: שאין באגים בקוד, שמערכת הניהול תקינה, שממשקי המשתמש מספקים מענה ליעדים שהוגדרו, שהמסכים נראים היטב בכל סוגי המכשירים ושכל התכנים הוזנו כהלכה.

מומחי ה-QA שלנו הם השלב האחרון לפני העלייה לאוויר – וכשהאתר מקבל את אישורם, אנחנו יודעים שהוא מוכן ושהלקוח הולך להיות מ-ר-ו-צ-ה!

אבל גם כשהאתר באוויר, המשימה שלנו עדיין לא הסתיימה.

גם לאחר עליית האתר לאוויר אנחנו נשארים בתמונה. צוות ייעודי של חטיבת הניו-מדיה, בעל ניסיון עשיר וכלי ניטור מתקדמים, בוחן את האתר שלכם באופן שוטף וממשיך לשפר אותו תוך כדי תנועה.

איך זה עובד? כלים טכנולוגיים חדשניים מציגים לנו בכל רגע נתון מה ראו הגולשים, מה הם אהבו ואפילו לאן נדד המבט שלהם על גבי המסך. המומחים שלנו מנתחים את התנהגות הגולשים, ולמעשה יודעים ליישר אתם קו ולשפר בזמן אמת את מבנה האתר, את התכנים ואת ממשק המשתמש שלו.