חיים בסרט: תבונה פתחה מחלקת אנימציה חדשה

שנת 2015 רק התחילה, וכבר אנחנו מתחדשים ומחדשים: בתחילת החודש (ינואר) נפתחה בחטיבת הניו-מדיה שלנו מחלקת אנימציה חדשה, המשלבת בין ארבע אהבות שלנו: תוכן, קריאייטיב, דיגיטל וסרטים.


המחלקה מורכבת ממומחי אנימציה, אנשי קריאייטיב, תסריטאים ועורכי וידאו, והיא מתמקדת בהפקת סרטוני תדמית וסרטוני הדרכה עבור לקוחותינו. כמו כן תפיק המחלקה סרטונים קצרים לטובת קמפיינים ויראליים ברשתות החברתיות.


המחלקה החדשה כבר ירתה את יריית הפתיחה שלה - וכבר החודש שחררה סרטון אנימציה ראשון. הסרטון הופק עבור 'מטרופולינט', מערכת חדשנית המאפשרת לתושבי הערים לבצע פעולות חשובות בעירייה, להגיש בקשות, לשלוח טפסים ועוד - והכול בצורה ישירה ומקוונת.


לצד העלאתו לאוויר של הסרטון הראשון עמלים אנשי החטיבה על סרטונים חדשים, ובקרוב צפויה להסתיים הכנתם של שני סרטונים – עבור משרד התחבורה ועבור חברת Gotfriends. סרטונים נוספים נמצאים בשלב האפיון וכתיבת התסריט.


רותם רוגובסקי, מנהל חטיבת הניו-מדיה, אמר: "אנחנו בתבונה מאוד מאמינים בסרטונים וביכולת שלהם להעביר מסרים חדים וקליטים בזמן קצר, והצבנו לעצמנו מטרה: לקדם את התחום במהלך שנת 2015 ולשלב אותו במערך הנכסים הדיגיטליים שאנו מציעים ללקוחותינו".


"העוצמה של המחלקה החדשה," הוסיף רותם, "נגזרת מהחיבור שלה לשאר מחלקות החטיבה. לכל סרטון יש כוח בפני עצמו, אך כשמשלבים בין כל המדיות – הסרטון, אתר האינטרנט, פייסבוק, ערוץ יו-טיוב וכיו"ב – מקבלים מכפיל כוח משמעותי ומגדילים מאוד את הנוכחות של הלקוח במרחבי הרשת".


אז תכל'ס, איך זה נראה?

לקבלת כל העידכונים למייל השאירו פרטים

כל הפרטים ישמרו במערכת