מערכת ניהול אתרים Umbraco

נעים להכיר, Umbraco (אומברקו), מערכת ניהול האתרים שתאפשר לכם לבנות ולתחזק כל אתר אינטרנט שתרצו בפשטות וללא פשרות.

אומברקו היא מערכת ניהול תוכן (CMS) מתקדמת, שעליה נבנו מעל 125 אלף אתרים בכל העולם. ביניהם אתרי מגזינים, מפרסמים, חברות ותאגידים גדולים, מוצרים ושירותים, אתרים קהילתיים ואוניברסיטאות. הגמישות של אומברקו היא מדהימה ומאפשרת לעשות בעצם הכל. Umbraco היא המערכת שבה ורסטיליות פוגשת פשטות.

אין צורך לשאול את עצמכם אם אומברקו מתאימה לכם - התשובה היא כן! בניית אתר ב-Umbraco מתחלקת לשני חלקים – שלב הפיתוח, שאותו תוכלו לעשות אצלנו, ושלב ניהול התוכן – שאותו תוכלו לעשות לבד.

מומחים באומברקו

אצלנו נמצאים המומחים לפיתוח אתרים באמצעות התשתית של Umbraco, המאפשרת לנו להשתמש בכלים המתקדמים ביותר מבחינת ממשק, תכנות ועיצוב כדי לבנות עבורכם את האתר הכי טוב שתוכלו לדמיין. עם ניסיון של עשרות אתרים ותשתית של ידע טכנולוגי ועיצוב אנחנו נתכנן ונבנה בשבילכם את האתר שיזניק אתכם קדימה ולמעלה. אם אתם צריכים אתר המשלב טכנולוגיה מתקדמת, תכנות בקוד פתוח או ממשק מורכב במיוחד – המפתחים שלנו יעמדו במשימה. אתם תבואו עם החזון – אנחנו נדאג לביצוע.

כמקום שנותן גם שירותי עיצוב וחיתוך HTML, תבונה היא one-stop-shop. אנחנו נעצב את האתר שלכם בדיוק לפי מידה ובצורה כזו שתיראה לכם טוב, תבליט את כל היתרונות שבמוצר או השירות שלכם, ותדבר אל הלקוחות שלכם בשפה שהכי מתאימה לכם ולהם. והכל אפשרי ב-Umbraco. בשלב המסירה בא לידי ביטוי היתרון האמיתי של פלטפורמת אומברקו.זו הסיבה שאתם באמת תשמחו שבחרתם אומברקו.

אומברקו מאפשרת לכם, לנהל את האתר ולהמשיך להעלות תכנים בעצמכם בקלות, במהירות וביעילות. באמצעות פלטפורמת ניהול האתר הקלה של Umbraco, תוכלו לשמור על האתר שלכם רענן ועדכני כל הזמן. המערכת של Umbraco תאפשר לכם לבנות אתרים רספונסיביים, שמתאימים לכל סוג של מסך, מחשב, טאבלט וסלולרי. כך תוכלו להיות עם הקהל שלכם בכל מקום ובכל שעה. לא משנה באיזה קצב תתקדם הטכנולוגיה – אתם תעמדו בו מבלי לעבוד קשה, את זה תשאירו לנו.

תגובות